Jak wygląda proces poszukiwania pracowników w PM Project?

W pierwszej kolejności zbieramy niezbędne dane od Klienta. Dotyczą one między innymi stanowiska pracy i wymaganych od kandydata umiejętności, kwalifikacji oraz doświadczenia na danym stanowisku pracy. Potrzebujemy również danych dotyczących ilości poszukiwanych pracowników, a także planowanego okresu ich zatrudnienia i docelowego miejsca pracy. Przesyłamy do Klienta specjalnie przygotowany formularz, który dotyczy jego zapotrzebowania na kadrę pracowniczą i wymagań stanowiska pracy – na podstawie takiego formularza możemy przygotować ofertę cenowo-terminową. Jeśli Klient ją zaakceptuje, przystępujemy do poszukiwań odpowiedniego kandydata. Posiadamy rekruterów w Polsce i na Wschodzie (Ukraina), a także rozbudowaną bazę kandydatów, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko znaleźć pracowników o wymaganych kwalifikacjach i zweryfikować ich umiejętności. Kandydatów przedstawiamy następnie Klientowi, kierujemy ich na ewentualne testy lub rozmowy kwalifikacyjne, a po akceptacji konkretnych kandydatów, zatrudniamy ich.