PM Project to spółka o zasięgu międzynarodowym, która może pochwalić się imponującym doświadczeniem z zakresu zarządzania projektami i zasobami ludzkimi.

Celem firmy jest wspieranie Klientów w obszarach, których nie obejmuje ich core business, by mogli oni skupić się na strategicznych punktach swojej działalności. Ofertę PM Project podzielić można na cztery główne obszary: są to usługi obejmujące outsourcing personalny i outsourcing procesowy, a także usługi z zakresu kompleksowego zarządzania projektami i doradztwa w zakresie zarządzania projektami. Ostatnia część naszej oferty to coaching biznesowy i life coaching.

Historia i etapy rozwoju

Firma PM Project powstała w 2011 roku, jednak nasze doświadczenie w obszarze zarządzania projektami, w tym zwłaszcza w obszarze zarządzania projektami w branży telekomunikacyjnej, sięga znacznie dalej. Już od pierwszych dni swojej działalności spółka PM Project skupiła się na wspieraniu Klientów w obszarach, które nie stanowią ich core business, pozwalając im skoncentrować się na swojej działalności kluczowej i najbardziej rentownej. Nasza działalność na początku dotyczyła w głównej mierze wynajmu telekomunikacyjnych zespołów instalacyjnych, z czego chętnie korzystali zwłaszcza nasi Klienci z Europy Zachodniej. Wówczas PM Project świadczyło również usługi z zakresu koordynacji i zarządzania projektami w branży telekomunikacyjnej. Wraz z rozwojem swojej działalności firma podjęła również współpracę w licznymi Klientami z Polski, oferując im między innymi wynajem pracowników produkcyjnych. Jako spółka o dużych ambicjach, PM Project stale się rozwija i dąży do tego, by sukcesywnie poszerzać swoją ofertę o obszary wpisujące się w zapotrzebowanie Klientów.

Obszary działalności firmy

Główne obszary działalności PM Project obejmują przede wszystkim outsourcing personalny oraz outsourcing procesowy, ponadto specjalizujemy się także w doradztwie personalnym. Naszym Klientom oferujemy usługi związane z kompleksowym zarządzaniem projektami (w tym oddelegowanie PM’a lub organizację dedykowanego zespołu, który zajmie się realizacją projektu w imieniu Klienta). Świadczymy również profesjonalne usługi doradcze w zakresie zarządzania projektami, oferując naszym Klientom wsparcie metodyczne, warsztatowe oraz narzędziowe. Ważnym obszarem naszej działalności jest ponadto coaching – realizujemy procesy coachingowe dla Klientów firmowych i osób prywatnych, wspierając ich w efektywnym rozwoju i motywacji do realizacji zamierzonych celów.

Zespół PM Project – nasza siła to ludzie

Największym atutem PM Project jest doświadczony zespół o wysokich kompetencjach, który zorientowany jest na rozwój i samodoskonalenie.

Michał Włodarczak

Właściciel i prezes zarządu PM Project Sp. z o.o. Project Manager, który posiada certyfikat stowarzyszenia IPMA oraz wieloletnią praktykę w projektach inwestycyjnych, ponadto może pochwalić się szerokim doświadczeniem w działalności doradczej. Bez problemu łączy swoją wiedzę i doświadczenie z obszaru zarządzania projektami z kwestiami technicznymi, które są z nimi bezpośrednio powiązane, dzięki czemu działa bardzo skutecznie i efektywnie. Coach oraz mentor, który pasjonuje się samorozwojem i chętnie wspiera Klientów biznesowych i prywatnych w drodze do rozwoju i samodoskonalenia. Wierzy w ludzki potencjał i potrafi go wskazać oraz pomaga go wydobyć, wspierając ludzi w efektywnym rozwoju. Wolny czas najczęściej spędza na łonie natury, stawiając na aktywny wypoczynek, w tym zwłaszcza trekking oraz wspinanie w skałkach i w górach.

Karol Czerpak

Doświadczony Koordynator Projektu, który posiada ponad 4-letni staż pracy w obszarze administracji i efektywnego zarządzania projektami. Stawia sobie ambitne cele zawodowe, z sukcesami planuje i wdraża efektywne strategie handlowe, a także obejmuje pieczą obszary organizacyjne firmy, ukierunkowując je na aktywny rozwój i podnoszenie ich efektywności. Jego działalność znacząco wpływa na rozwój powierzonych mu obszarów działalności PM Project. Zwraca szczególną uwagę na wysokie standardy pracy, skupiając się na współpracy zespołu i spójności prowadzonych działań, a także na optymalizacji kluczowych procesów dotyczących struktury organizacyjnej firmy. Jego działania ukierunkowane są na rozwój biznesu i mierzalne efekty w postaci sukcesów rynkowych. Prywatnie jest miłośnikiem motoryzacji oraz sportów ekstremalnych.

Krzysztof Dąbrowski

Menadżer sprzedaży z kilkuletnim doświadczeniem w branży, który ze spółką PM Project współpracuje od 2021 roku. Jego pasją jest praca z ludźmi, a sprzedaż traktuje jak jedną z form sztuki, w czym stara się być każdego dnia coraz lepszym. Bardzo dobrze odnajduje się w sektorze sprzedaży, ponieważ do swojej pracy podchodzi z pasją i zaangażowaniem. Wie doskonale, że praca z Klientem Biznesowym nie skupia się wyłącznie na sprzedaży usług i produktów, a jest czymś znacznie bardziej skomplikowanym. Na bieżąco rozwija swoje umiejętności sprzedażowe w branży technologicznej i inwestycyjnej, ponadto interesuje się zarządzaniem zasobami ludzkimi, w czym również może pochwalić się doświadczeniem, gdyż zbudował i kierował zespołem liczącym blisko 400 osób. Prywatnie miłośnik szeroko rozumianej branży motoryzacyjnej.